آقا محسن این ماینینگ و سکه هاش یه چیزی مثل بورس می مونه اگه با اطلاعات کافی جلو بری خیلی سود می کنی
خیلی ممنون برای زحمتی که می کشی
آقا محسن این ماینینگ و سکه هاش یه چیزی مثل بورس می مونه اگه با اطلاعات کافی جلو بری خیلی سود می کنی
خیلی ممنون برای زحمتی که می کشی
AtrafNET (05-07-17), salpc (05-07-17), TechBaMohsen (06-07-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks